یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

با حضور وزراي ارتباطات و علوم

ششمين سمپوزيوم بين‌المللي مخابرات فردا آغاز به کار مي‌کند

سمپوزيوم مخابرات

دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۱ - ۲۳:۲۴:۰۰


ششمين سمپوزيوم بين‌المللي مخابرات با حضور وزير ارتباطات، وزير علوم و رئيس ارتباطات راديويي اتحاديه بين‌المللي مخابرات از فردا به مدت 3 روز در تهران برگزار مي‌شود.

به گزارش خبرنگار فناوري اطلاعات خبرگزاري فارس، اين همايش با حضور رضا تقي پور وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات، کامران دانشجو وزير علوم و فناوري و فرانسوا گابريل رانسي رئيس اداره ارتباطات راديويي اتحاديه بين‌المللي مخابرات از 16 تا 18 آبان ماه برگزار مي‌شود.

اين همايش هر دو سال يکبار با هدف هم‌انديشي در حوزه‌هاي مخابرات و کامپيوتر برگزار مي‌شود و طي آن آخرين پيشرفت‌هاي علمي و پژوهشي، آينده تکنولوژي‌هاي مخابراتي و تئوري‌هاي جديد توسط صاحب‌نظران و صاحبان تکنولوژي در قالب مقالات علمي، کارگاه هاي آموزشي و ميزگردها ارائه مي‌شود.

دبير خانه اين سمپوزيوم، 569 مقاله و پيشنهاد 64 کارگاه آموزشي را از 24 کشور جهان دريافت کرده که از اين ميان 255 مقاله و 19 کارگاه آموزشي پس از ارزيابي در 6 کميته فني که با حضور 47 محقق و انديشمند از دانشگاه و صنعت تشکيل شده، انتخاب شده است.

محورهاي اين سمپوزيوم آنتن و امواج، مخابرات بي‌سيم، سيار و ماهواره‌اي، سيستم‌هاي مخابرات نوري، تئوري شبکه‌هاي مخابراتي، فناوري اطلاعات، امنيت اطلاعات، تصميم‌سازي و برنامه‌ريزي در زمينه‌هاي ICT و موارد استراتژيک در حوزه ICT است.

در حاشيه اين سمپوزيوم يک نمايشگاه جانبي به منظور ارائه آخرين دستاوردها و تکنولوژي‌هاي شرکت‌ها و موسسات داخلي و خارجي برگزار مي‌شود.

اين سمپوزيوم توسط پژوهشگاه ارتباطات و فناوري اطلاعات و با همکاري وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات، انجمن مهندسي برق و الکترونيک ايران (IAEEE) و بخش ايران IEEE برگزار مي‌شود.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو